Alla inlägg under april 2010

Av Vilmis - 30 april 2010 22:45

Japp idag är det valborgsmässoafton!

Jag och Julia har vatt hela dan och sen gick vi på

majbrasan.Och jag kan säga att det rykte en hel del om den.

Det var raketer också, reäla sånna.

 Tjaa jag kan säga att vi hade det mycket trevligt ändå,

mycket skratt och mera.

 Och vet ni vad...Jag fick min mobli idag!!!   En HTC magic! vit.

Är super glad! Men,men i morgon ska jag

lägga ut bilderna jag tog idag, för just nu

hat jag icke tid.

Jag har ju fullt upp med att smaska på min klubba och hänga med  Mamma,

Pappa,Cesar och SIMON min brorsa som också kom

hem idag!


            Så ha det bra och god natt!♥

                      Från eran egen Vilmis  

Av Vilmis - 29 april 2010 17:52

  Tjenare, tjenare! här sitter jag vid tangentbordet igen.

Jag har just vatt ute med voven, i denna värmen, nästan

18 grader!!! Men det är bara skönt.

Idag hade vi bild i skolan, men på rasten va det ju så typisgt att klumpiga

lilla jag ska springa RAKT IN I EN BÄNK! Altså jag bara undrar...

Hur kan man? Och så slog jag i lilla stackars knät.

Men det gör inte så ont längre, som tur är.:P

  Aja nu kommer jag inte på mes att skriva ;P.

                       Hej då!  

Av Vilmis - 28 april 2010 19:16

 Aa, nu åker pappa till Gotland för att flytta min syrra

Emmeli.  Då ska jag och mamma ha det bra ikväll!  

Vi ska titta på TV och mysa.Men just nu lyssnar jag på Where does the good go

och Walking with a ghost, med Tegan och Sara och gör lite läxor.

(Fast exakt precis nu skriver jag ju ;P )

Jag har spelat orgel idag, min läxa var inte toppen rolig, jag menar, det

finns roligare... Men det värsta är att när jag sitter så rak i ryggen

spänner jag mig så mycket, och får jag ont i nacken. :I


  Nä nu måste jag gå.. (Cesar och mamma kallar ;D)

                                                  
                                 

              Hejsan svejsan på er! ♥


Av Vilmis - 27 april 2010 16:57

Japp, jag och Annie har vatt nu och vi

ska snart mötas vis Seedway-banan.

Det ska bli kul för det var mycket länge sen jag va där!  

Det regnar inte och det ser inte ut som att det kommer göra det heller

så jag kommer nog inte att frysa.

(tur det)

Kommer kanske skriva lite till ikväll, vi får se.


  Chao!  

Av Vilmis - 26 april 2010 15:46

 Ja, nu är skolan slut och jag är äntligen hemma.

Det hände inte särskilt mycket i skolan, men det kom två tjejer

som visade en film om barn som bor i familjer med missbrukande

föräldrar... När jag kom hem var jag ju tvungen att gå med Cesar

och göra läxor!  

Men imorgon ska jag va med Annie! Och på fredag är det majbrasan!!!  

Jag och Julia ska gå.

Nu ska jag gå och äta hej då . 

Av Vilmis - 25 april 2010 19:13

Nu har Julia åkt...

Vi har haft otroligt kul och varit ute nästan hela dagen.        

Och imorgon är det skola hmm...(inte det roligaste precis)

Aja ska väl packa skolväskan nu då,hänga fram kläder,

duchaoch ta på mig mysdräkt.Då är jag redo för att

slappa vid TV:n!


Ha det gött! många kramar från mig  

Av Vilmis - 25 april 2010 12:00

      Hejsan, idag ska jag och julia va!

   Vi kommer nog befinna oss i skogen en hel del eftersom

det är så fint väder.;) Solen skiner,fåglarna kvittrar och

det blåser lite lätt.

   Precis som det ska va...



                           Här är Julia.

Av Vilmis - 24 april 2010 23:36




   Hej hej nu är det kväll igen och jag,mamma och pappa tittar på

die hard...Jag är trött efter idag,först latade jag mig hela

morgonen .Sen va jag med Annie,då gjorde vi lite allt möjligt. 

När jag kom hem gick jag ut med Cesar på en HÄRLIG skogstur.

Och sen grillade vi årets första grillning!  (kanske lite tidigt?)

Vi grillade korvar och jag gjorde potatistärningar med salt dill och en

liten klick smör, som man sedan virar in i folie och lägger på

  Grillen! Mums!  


                                       

                                        Inte illa! ;P


     

Härligt väder för skogen! <3


                                             

                                     


          Så...nu är denna dagen slut!

                      Pöss och kram på er  














Presentation


Hallå där! Detta är min blogg.XD
Jag är en tjej som vill pöva på att blogga lite.Läs,
komentera och skriv gärna i gästboken.♥

Gästbok♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards