Alla inlägg under juni 2010

Av Vilmis - 30 juni 2010 13:34

mm... Idag skiner solen.

Men det är ändå ganska trist ute

och kallt! Tråkigt, jag som är på så bra humör

just nu...:P  Jag och Cesar har ändå varit ute, för han måste

ju ut och röra på sig. Jag med. ^^

Men jag har inget att göra just nu.

Jag kommer bara inte på ett skit!

Så jag skriver lite nu. Annars hade jag egentligen

tänkt skriva lite senare idag.

Fast då hade jag ju suttit och gjort inget nu istället...



Men jag kom ju att tänka på att jag inte har spelat piano idag!
Jag spelar lite varje dag så att jag inte ska glömma något

under sommaren.Och för att jag vill bli bättre. :P

Vad annars?  Jo det är ju roligt också förstås.^^

  Haha, jag går väl ner och övar lite då.

Av Vilmis - 29 juni 2010 21:30

Puh! Nu har jag kommit

hem efter en dag med mycket

att göra.Jag har inte fått så mycket lungna

stunder.Hehe jag va med Annie tills typ

12-13.Sen stack jag och mamma och shoppade,

med inte en så särskilt lugn shoppingrunda! Nej,nej...

Snarare en stressig! Vi hade så mycket som vi behövde

så det var ju svårt att hinna med allt.

Men vi hann ju såklart.Och efter det var det raka vägen till speedwayen,

där Annie och Elin väntade på mig.Så ni hajar nog

att den ända gången på dagen som jag har kunnat

sätta mig ner och skriva är nu.^^


  Men,jag är SÅÅÅ ledsen att jag inte skrev igår!

Vi kom hem så pass sent och jag hade inte med mig

sladden till kameran.Så jag kunde inte föra över några

bilder heller...

Men det blir ju aldrig försent så jag tar det nu! ^^


  Jo... När vi kom dit så var det lite folk där redan.

Fasst de släppte inte in oss så tidigt.

Vi fick iallafall en FANTASTISK plats! Vi satt på 2:ra raden!!!

Kan du fatta det, och det var ju mycket folk där.

Det gick in människor,

både före och efter så vi hade ju mycket tur med det!

Det var en totalt GRYM konsert iallafall!

De hade valt ut både gamla och nya låtar som var och är

mycket bra! Men vi satt precis bredvid högtalarna!

Så man hörde knappt något efter! hehe^^

Men det släppte efter ett tag.

Jag kommer lägga ut lite härliga konsert-bilder.


                   

                     Det var riktit kul att gå på hans konsert! Han var

                   så avslapnad, han snackade med publiken och fick alla att gunga

                                               med.


  

               Han är ju så bra!


                                            

                              Och snacka om att han kan spela piano!  


  

     Här spelar och sjunger han brooklyn sun, en mycket bra låt! (tycker jag  )






                          

                Den här bilden tycker jag bara var för häftig!                                                   Han är ju värkligen inne i sin musik! 




   Efter konserten köpte jag en super cool väska med

hans nylle på! Hur skoj är det inte att gå runt med Salem Al Fakir's

   ansikte på en väska! Haha :P


                                   





          Nu kommer en av alla favorit låtar som han har gjort! 

                      


          Ha det bra!♥

Av Vilmis - 28 juni 2010 12:08

Idag ska jag och Annie

på Salem al Fakir's konser!

Eller ikväll asså.Det ska bli såååå kul!

Jag bara längtar och skriker...  

Vi ska åka dit en timme innan det börjar...

Man vill ju inte riskera att få dåliga platser. ;P


Men vi ska ju inte BARA vara på konser!

Vi ska ju va också,eller vi är...^^

Hon sitter just och skriver på sin data brevid mig.  

Besök gärna hennes blogg med.


Snart ska vi åka och bada.

Jag, mamma, pappa och Annie ska cykla eller

åka bil ner till sjön.Det ska bli skönt, för det är stekande hett ute.


  Men när vi kommer hem från konseren i kväll,

så ska vi sova över...


  Fast jag låvar att jag ska skriva och ev. lägga ut bilder♥

Av Vilmis - 27 juni 2010 12:38

Jaa...Usch och fy!

Jag har sovit super dåligt...

Knappt något alls, och så vaknade jag ju självklart

tidigt också.Men vad ser jag då??

Jo, jag ser att det är skitfint väder!!!

Asså, stekande sol!  Ja, tänket ju jag först,

nu kanske jag kan piggna till lite genom att bada.

Så jag, mamma och pappa tog cyklarna och cyklar

iväg till en sjö.Där badade vi och det

var ju skönt...MEN inte uppiggande!

Vilket skit eller hur!

Så nu är jag helt slut.Och vi har ingen pol!

Än...^^ Vi ska nog göra en nästa år...Om mamma och

pappa snackar sanning.Det vet man ju aldrig.;)

Men man får ju alltid hoppas på

att de håller vad de låvar.

Eller hur?? 

  Äh...Nu bara orkar jag inte skriva mer.

Av Vilmis - 26 juni 2010 12:20

Hejsan...

Hehe nu har jag och mamma

varit ute med hunden en lång stund.

Hon  kom in till mitt rum,väckte mig och undrade om

jag ville följa med henne.

Så jag hann bara vara vaken i 5 min,

och sen så var jag ute. ^^


Men nu vill jag berätta om hur det var hos mimmi

och morfar! Vi va ju där och firade midsommar.  

Vi hade det mycket trevligt!

Vi åt UNDERBAR mat.

Och sen tog vi en skön prommenad med Cesar.

Cesar var så stressad innan med han

blev jätte trött när vi kom tillbaka!

                                           

                               Och han var jätte gosig!♥ (hehe)


Jag hade suttit nästan hela dagen med att

göra den bästa midsommarkransen någonsin!

Ha! Jag tror nog att jag lyckades!                                           Eller vad säger ni??


Och ni skulle bara veta vilken god jordgubbstårta som

mamma hade gjort! Jaa, dår kan man

snacka om gott!

Om ni bara visste...       


          I LOVE!!!   



        Jag kommer att visa lite bilder nedan från igår.


                                



       Ett dukat och

                                                  

                                                  
                  fint midsommarbord.


         

               En härlig midsommarbild!  Men allvar...  det blir ju ingen

                    midsommar utan en krans och jordgubbar!

Av Vilmis - 25 juni 2010 10:22

Jaa! Idag är det midsommar.

Och vi har lite tur med vädret,än så länge...

Hehe, men igår så kom pappa hem med något som

jag tror att ni aldrig kommer att kunna

gissa rätt...Eller en del kanske gissar rätt,

men det gjorde inte jag i onsdags när jag

fick reda på att vi skulle köpa en sak.

Ska jag säga säga...?

En motorcykel!!! En motorcykel lixom, hallå??

haha, pappa hade en när jag var liten, men

han sålde den. Och nu har han köpt en ny.

Fast inte riktigt lika sportig,men jag tycker

ärligt talat att den är snygg.

Den har coola färger tillsammans,och det

är roligt att åka med där bak på den. XD

Så igår kväll kom pappa på motorcykeln och hämtade

mig hos Annie.


Snart ska vi åka till mimmi och morfar,

för där ska vi fira midsommar.

        Vi ses!♥

Av Vilmis - 24 juni 2010 12:37

Japp.. Nu har jag vaknat,

varit ute med voven...Och bla,bla,bla.

Det som man brukar göra på mornarna.

Mamma slutar jobbet klockan 2 idag och

snart kommer Annie.

Trevligt,trevligt... XP


Men jag måste hinna städa mitt

rum innan hon kommer!

Det ser ut som en svinstia...IGEN!

Hehe, men så är jag. Duktig på att stöka.

Det är vad jag e!

Fast jag tror bara att mitt rum SER

stökigt ut.För så fort jag slänger en sak

på golvet eller bordet så SER allt så stökigt ut.

 

Så det beror nog inte BARA på mig...

Det är nog rummet också.

 Aja... vi hörs väl!  ♥

Av Vilmis - 23 juni 2010 10:33

Hejsan.

Idag ska jag va med Annie.

När jag har ätit,gjort mig i ordning

och tagit på mig kläderna jag ska ha.

Sen är det bara att sticka iväg.


Vårt kök börjar äntligen ta lite form.

Nu har vi flyttat in en del saker t.ex tallrikar,

diskmaskin, glas m.m Men inte

kyl och frys och inte spis. För elektriken måste

greja lite med det.

Han kommer typ på söndag.

Så jag får vänta några dar...


                  Hehe vi hörs!

Presentation


Hallå där! Detta är min blogg.XD
Jag är en tjej som vill pöva på att blogga lite.Läs,
komentera och skriv gärna i gästboken.♥

Gästbok♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards