Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Äntligen hemma!

Av Vilmis - 30 augusti 2010 20:15

Å vad skönt det är att vara hemma nu.

Jag har varit borta hela helgen så jag har

inte hunnit att skriva något.

Jag kan väl berätta lite om vad jag har gjort nu då...^^


Jo, jag har varit på en körhelg, på öland.:D

Och det har varit SUPERKUL!!!

Vi sjöng både sydafrekansk och svensk musik.

Och i stämmor å kanon såklart.Så det blev ju lite extra kul.

Vi bodde i typ stugor. Eller i en barack...

Det är typ hus sum sitter ihop med varandra.

          

Här är Nellie och Amamda, innan vi ska läggga oss.

Vi spelade fia med knuff! XD

Men sen så kastade vi iväg tärningen och vi hittade

den inte försen nästa dag!!!  

Och då låg den i Annies sko. Haha!

Men det var ganska mycket sång. Ibland var det 2 timmar

utan stopp. Men det gick bra tillslut.:D För innan vi

åkte hem så hade vi en konsär! Och det blev en höjdare.;)


Och sen när vi satt i bilen på väg hem,

var det ett jätteknäppt vädet. Det regnade sammtidigt som solen sekn.:)

Så det blev en regnbägen som var så klar

att jag t.o.m fick med den på bild.

Men mobilen sammtidigt som vi åkte!!!

Då hajar du nog att den syntes väl.

           

Jag och Elin åkte med Annie hem.

                     

   Annie                                             
Elin


För våra föräldrar kom inte.

Min Mamma och pappa kom inte för de skulle

flytta min syster Johanna.

Så jag sov hos dom den här natten.

+ Att dom har närmare till skolan.


Men nu är skolan över mamma och pappa

är inte längre iväg och vi är ju äntligen hemma nu.

Ganska skönt att ta det lite lungt nu.


Jag ska väl gå och lägga mig lite tidigare idag också,

För jag är så otroligt trött.♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilmis - 11 september 2010 11:34


Japp, godmorgon på er.^^ Eller tja...morgon är det väl inte längre.;P Jag har ätit frukost för ett ganska bra tag sen, och nu har jag gjort mig iordning. Frukosten var ganska god... En macka med ägg och sallad.      En ganska god start ...

Av Vilmis - 10 september 2010 19:40

Hej. Jag är hur slut som helst. Jag tror inte att jag är helt frisk än. Jag har fått ta tabletter p.g.a. huvudvärk. Men det kanske beror på att jag har ont i nacken. Då brukar jag få ont i huvudet också...   Alla är slut ikväll. Vi or...

Av Vilmis - 9 september 2010 14:50

Hej. Jag kom hem från skolan för ett tag sen så nu ska jag gå en snabbis med Cesar innan kören börjar.^^ Jag har inte skrivit på typ 2 dar för det funkade inte att gå in på sidan. Fasst nu är det fixat. Men det hände ändå inte något som ...

Av Vilmis - 6 september 2010 10:41

Hej. Idag är jag hemma från skolan. Jag känner mig nästan lite febrig. Jag har ont i halsen och jag hostar fortfarande. Och jag har heller ingen ork alls. Så att komma till skolan vore en dum idé. Jag stör mig så på folk som inte fattar a...

Av Vilmis - 5 september 2010 10:56


Hej jag vaknadde för ett ganska bra tag sen... Fasst jag har inte ätit frukost än. Det är för att jag är så lat idag. Och jag känner mig inte så toppen heller. Jag har superont i halsen, och hostar ganska mycke.   Men nu har jag gjort e...

Presentation


Hallå där! Detta är min blogg.XD
Jag är en tjej som vill pöva på att blogga lite.Läs,
komentera och skriv gärna i gästboken.♥

Gästbok♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards