Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Prommenad

Av Vilmis - 20 augusti 2010 10:26

hejsan.

Det var ett tag sen jag gick morgonrundan,

men jag tänkt skriva lite om den ändå.

Jag har ju inget att göra just nu.

Iallafall, så tog jag morgonrundan idag me. Kanske lite

för att det var soligt ute och jag va så pigg.

Det var värklign en härlig morgon. Men ganska kylig,

fasst frisk.

Och Cesar var så pigg så han sprang omkring som en galning när

vi kom ut.^^

                    

   Men på ett kort så fick jag honnom

att sitta. Snacka om att vara uppe i varv!


Men mitt under den långa prommenaden så fick jag skoskav!

Och vi va långt hemmifrån, så skoskavet började blöda och göra

svinont!  

Dumma jag som inte sätter på plåster innan jag ska gå ut.

För säkerhets skull. Men nu tror jag nog att jag ska komma ihåg.;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilmis - 11 september 2010 11:34


Japp, godmorgon på er.^^ Eller tja...morgon är det väl inte längre.;P Jag har ätit frukost för ett ganska bra tag sen, och nu har jag gjort mig iordning. Frukosten var ganska god... En macka med ägg och sallad.      En ganska god start ...

Av Vilmis - 10 september 2010 19:40

Hej. Jag är hur slut som helst. Jag tror inte att jag är helt frisk än. Jag har fått ta tabletter p.g.a. huvudvärk. Men det kanske beror på att jag har ont i nacken. Då brukar jag få ont i huvudet också...   Alla är slut ikväll. Vi or...

Av Vilmis - 9 september 2010 14:50

Hej. Jag kom hem från skolan för ett tag sen så nu ska jag gå en snabbis med Cesar innan kören börjar.^^ Jag har inte skrivit på typ 2 dar för det funkade inte att gå in på sidan. Fasst nu är det fixat. Men det hände ändå inte något som ...

Av Vilmis - 6 september 2010 10:41

Hej. Idag är jag hemma från skolan. Jag känner mig nästan lite febrig. Jag har ont i halsen och jag hostar fortfarande. Och jag har heller ingen ork alls. Så att komma till skolan vore en dum idé. Jag stör mig så på folk som inte fattar a...

Av Vilmis - 5 september 2010 10:56


Hej jag vaknadde för ett ganska bra tag sen... Fasst jag har inte ätit frukost än. Det är för att jag är så lat idag. Och jag känner mig inte så toppen heller. Jag har superont i halsen, och hostar ganska mycke.   Men nu har jag gjort e...

Presentation


Hallå där! Detta är min blogg.XD
Jag är en tjej som vill pöva på att blogga lite.Läs,
komentera och skriv gärna i gästboken.♥

Gästbok♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards