Alla inlägg den 1 september 2010

Av Vilmis - 1 september 2010 20:21

Hej!

Idag har jag spelat orgel för

första gången efter sommarlovet. Det va kul

att få börja ordenkligt igen.

Det blir ju inte riktigt samma sak att spela ensam på sommaren.

För då väljer man ju vilken låt man vill,man får

ingen läxa och man spelar ju inte

lika mycket för man vet ju inte vilken låt man ska välja!!!

Nu så spelar man ju mer regelbundet,

och jag lär mig nya låtar hela tiden.:)


Jag och mamma har gort oss två varma mackor var nu.

Det ska bli mumsigt att käka upp dem.

Jag åt typ vid 2 elr 3 så jag kan tycka

att det är läge får lite kvällsmat.

Pappa är iväg just nu men han kommer

senare, så han får göra sitt eget.

Men nu tror jag att de har svalnat klart,så jag går

väl ner och äter lite nu då.♥

                                      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där! Detta är min blogg.XD
Jag är en tjej som vill pöva på att blogga lite.Läs,
komentera och skriv gärna i gästboken.♥

Gästbok♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards